2017. április 13., csütörtök

Tojásfalu


Bár a múltkori tojások után újabbakat már nem gondoltam készíteni, néhány napja kaptam egy adag kacsatojást. Természetesen ezeket nem hagyhattam csak úgy annyiban, így kifújás után nekiláttam, hogy valamilyen dekorral ellássam - jutott eszembe számtalan szebbnél szebb gondolat, például feketére festeni és krétával rárajzolni, vagy kis kendős öreganyókat készíteni, de valahogy egyikhez sem éreztem igazán lelkesedést. A problémát végül a Kisebbik oldotta meg, aki azt javasolta, legyen belőlük tojásfalu - ez aztán annyira eredeti ötlet volt, hogy nem lehetett rá nemet mondani. :-)

A kacsatojások így festettek kifújás után, még natúr állapotban:





Egy szivacsdarabkával sárgás-barnás-narancsos foltosra festettem őket:





Piros akrilfestékkel tetőt is kaptak:





Végül festettem rájuk ablakot-ajtót, zöld növénykéket, és fekete filctollal megrajzoltam a kereteket.





A tojásokat dekorgumiból kivágott alapra ragasztottam pisztollyal, és ezzel készen is lett a tojásfalu - akár még kerti dekorációként is használható. :-)
































18 megjegyzés:

  1. Meseszép! Köszönöm az ötletet. GÉ

    VálaszTörlés
  2. Kedves Levendulalány!
    Azok a cuki báránykák honnan valók? A kerítés készített, vagy vásárolt elem? Hangulatos, szép kis falu lett!
    E.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kerítés és a mini báránykák az aliexpressről vannak! Szívből ajánlom aprócska tárgyak beszerzéséhez :-)

      Törlés
  3. De szívesen laknék ott! :)

    Bölcsészlány

    VálaszTörlés
  4. Nagyon bájos lett!!! Csatlakozom az előttem hozzászólóhoz :o) Én is szívesen laknék itt!!! Milyen jó, hogy hallgattál a kicsire és tojás falut csináltál! :o)
    Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok és nagyon vidám tavaszi szünetet!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is mondtam utólag a Kisebbiknek, hogy ez igazán fantasztikus ötlet volt :-)
      Köszönöm így utólag is, éppen így volt! :-)

      Törlés
  5. Óóóó ragyogóóó! Hűűűű gyönyörűűűű!
    Ilyen barikákat én is akarok!
    Fülöpke

    VálaszTörlés
  6. Annyira Levendulalányos! :-) Azt hiszem, már simán megismerném vízjel nélkül is a képeidet...
    Na és a Kisebbik...! Az alma meg a fája... ;-)
    Gratulálok mindkettőtöknek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, ez úgy tetszett, hogy mindenhogyan megismernéd... :-) :-)
      Köszönjük szépen!

      Törlés
  7. Ilyen bűbájos dolgot én még nem láttam !!!! Csodás !

    VálaszTörlés