2012. augusztus 3., péntek

Idézet gyurmából


Néhány hónapja a neten olvastam egy angol idézetet, ami nagyon megfogott. Kiírtam magamnak, hogy ne felejtsem el, és hogy egyszer majd kezdjek vele valamit... mert érdemes. Végül is némi színes, süthető gyurma és egy öreg tányéralátét lett a keret, amibe beletettem ezt az idézetet - elnézést kérek azért, hogy nem fordítom le, de szerintem lefordíthatatlan... ha áttenném magyarba, éppen a lényege veszne el.

Nem is eresztem most hosszabbra ezt a bejegyzést, beszéljen helyettem az idézet - a betűket Cernit süthető gyurmából formáztam (100 fokon, 30 perc alatt sültek keményre), ragasztópisztollyal rögzítettem őket a régi tányéralátétre, és ennyi volt az egész.

Nagyon jó érzés ezt jelenteni valakinek, amiről a mondás szól - remélem, ezzel sokan vagytok így...
















5 megjegyzés:

  1. Szia. Mivel nagyon sok jó ötleteid szoktak lenni, én is szeretnék segiteni neked egy helyel a net-en ahol új ötletekre bukkanhatsz. Lehet már ismered, de lehet, hogy nem: http://www.facebook.com/LaBioguia Remélem találsz hasznos dolgokat is.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Levendulalány!

    Már régóta hű követője vagyok a blognak és jobbnál jobb ötleteket ad.Minden reggel azzal kezdem a napot, hogy benézek ide (is). Már év elején egyszer kértem segítséget, amikor a Bogyo és Babócás bábukhoz kerestem alapanyagot, mert a kislányom 3. szülinapjára kívántam elkészíteni. Nagy örömöt szereztem velük, bár nem fából készültek, hanem hungarocellből, de az ötlet Tőled származott. Most is szeretnék ötletet meríteni/kérni és szintén a 3.gyermekemmek kapcsolatban, de most nem Neki, hanem a bölcsödei Gondozónőinek. A hó végén szeretnénk elbúcsúzni Tőlük, mert Zita óvodába megy. Rendkívül hálás vagyok Nekik és ezt szeretném kifejezni, valami személyes ajándékkal. Van ötleted most, hogy a Te Nagyobbikad is búcsúzott az Óvónéniktől? Várom a visszajelzésed írásban, vagy szívesen veszem a konkrét ötleteid bemutatását is kreatív blogodban.
    Üdvözlettel: Ibolya Hódmezővásárhelyről

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdvözöllek a blogon, Ibolya! Szerintem keress a neten rá a témára, nagyon jó ötleteket lehet olvasni mindenfelé erről. Mi most egyelőre iskolakezdési lázban égünk, úgyhogy leginkább ilyen, és vakációs kézműveskedéses ötletek lesznek a blogon, de ha visszaolvasgatsz, egy kis átalakítással sok ötletet tudtok személyessé és emlékezetes ajándékká tenni...

      Törlés