2012. január 22., vasárnap

Kisfiús-kislányos, figurás szülinapi meghívók


Ma csak nagyon rövid leszek, mert valahogy annyira kitört rajtam a fáradtság, hogy a szememet is alig tudom nyitva tartani... nektek is vannak ilyen napjaitok? Én többnyire jól bírom a mókuskereket, de néha jön egy-egy nap, amikor még egy poharat is alig bírok arrébb tenni.
És ez a mai nap ilyen lesz, már látom...
Viszont hosszú bejegyzés helyett szeretnék egy oldalt a figyelmetekbe ajánlani. Ez is akkor jöhet jól, ha szülinapi zsúrra készültök, és valami nagyon ütős meghívót szeretnétek adni a gyerkőcöknek. Ilyenkor érdemes ellátogatni a http://toy-a-day.blogspot.com/ -ra, ahol egészen nagyszerű papírfigurák kinyomtatható és összehajtogatható mintáit találhatjátok meg.

Mi a Nagyobbik tavalyi szülinapi bulijára alkalmaztuk ezeket a figurákat meghívó gyanánt, a következőképpen:
Kinyomtattam a figurák kiterített rajzát sima fehér lapokra. Ezeket aztán egyenként vékonyabb kartonra ragasztottam (sima papírragasztó stifttel), és a teljes száradás után kivágtam. Összehajtottam és összeragasztottam a figurákat. A belsejükben keletkező üregbe beletettem a megírt meghívószöveget, egy-egy zacskó robbanós cukorkát meg egy kis csokit, majd két celluxdarabbal beragasztottam az üreget.

Mindenki más figurát kapott: ahogy a képen is láthatjátok, a kisfiúk például Thomast, Bob mestert, Ben10-t (van egy kis barátunk, aki imádja), hóembert, tigrist, Snoopyt, a kislányok pedig pl. Hello Kittyt, Miffyt, Eperkét, Pingut, nyuszit, Rózsaszín párducot stb.

Nagy-nagy sikerünk volt vele, ezért szeretném megosztani veletek, ha még nem ismeritek. :-)

Kellemes pihenős vasárnapot mindenkinek!










5 megjegyzés:

  1. Én még nem ismertem az oldalt,úgyhogy nagyon köszi:)Igaz Barnus szülinapja csak 2 hónap múlva lesz de pont azon gondolkodtam milyen gyorsan elkészíthető meghívót tudnék neki fabrikálni(+amihez nem kell túl nagy kézügyesség mert az nekem nincs:))A kis herceg pedig egyből rabul ejtette a szívemet:)

    Ja és nekem is vannak ilyen napjaim...szerencsére a másnap mindig jobb:)További szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy megtaláltam az blogodat! Nagyon tetszenek az ötleteid! Itt bemutattam http://iddensammlung.blogspot.com/ másoknak is!

    Melanie

    VálaszTörlés
  3. Szia, Hajnoc! Örülök, hogy tetszik. Amikor én rákeveredtem erre az oldalra, egy ültő helyemben végignéztem az egészet, és legalább a harmadát kimentettem magamnak, szerintem zseniális. Én a Beatles-figurákat imádom, de belőlük mégsem lehetett zsúrmeghívó... :-)

    Melanie, köszönöm szépen, nagyon kedves tőled! Gyere máskor is, várlak szeretettel!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jópofa!
    Hát sajnos nekem egyet se sikerült letöltenem, már nem működnek ott a linkek :(
    Bár konkrétan most nem kellenének semmihez, csak tetszettek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, sajnálom, hogy már nincsenek fent... körbenézek, hátha máshol még elérhetőek.

      Törlés