2012. január 30., hétfő

Csipeszlepkék fekete-fehérben


Múltkor vettem egy csomag régimódi ruhacsipeszt. Imádom őket, meg azt a régimódi bájt, ami körüllengi őket. Persze már ismertek, és tudjátok, hogy nem azért szereztem be ezeket, hogy teregetéskor tűzögessem tele velük a ruhákat, az arcomon olvatag szuperháziasszony-mosolyt viselve... hanem sokkal inkább azért, mert TÖKÉLETES alapanyagot jelentenek a barkácsoláshoz. Hiszen van külön fejecskéjük, elegánsan karcsú és hosszú mindegyik, és ha látom őket, máris hallom azokat a bizonyos hangokat. Nem, nem az ufókra gondolok, hanem sokkal inkább egy halk, de fejhangú visításra, valami ilyesmire: "Csiiiiiiiiinááááááálj belőőőőőlünk valamiiiiii széééééépeeeeet...!!!"
És hát ki vagyok én, hogy negligáljam a hangokat? :-) Szóval, nekiláttam.


Ők voltak azok a bizonyos szépségesen régimódi ruhacsipeszek:





De ugye, ti is látjátok, hogy milyen szépek? Nyugtassatok meg, kérlek benneteket :-)

Szóval, fogtam őket, és feketére meg fehérre festettem mindet.





Aztán elővettem az összes fekete-fehér mintás papíromat és papírmaradékomat, és kivágtam belőlük ilyen csokornyakkendő-szerű formákat, mindegyikből két darabot. (Félbehajtva a papírokat a legegyszerűbb.)





Aztán fogtam az azonos mintájú darabokat, és X-alakban középen összeragasztottam őket.





Az így keletkezett szárnyakat pedig pillanatragasztóval középen beleragasztottam a csipeszek nyílásaiba.





Készen is lettek. Mindegyiknek az aljára nyomtam egy kis gyurmaragasztót, és felnyomtam őket a falra.

Nekem nagyon tetszenek... remélem, a hangoknak is :-) :-)







24 megjegyzés:

  1. Codálatos vagy!Nagyon tetszenek!Szép hetet!

    VálaszTörlés
  2. Megint: a semmiből! :)
    Ezek valami gyönyörűségesek! Én nem is láttam még ilyen régimódi ruhacsipeszt; hol jutottál hozzá?
    ...és igen, a hangoknak is tetszik bizonyára!

    VálaszTörlés
  3. Hű ezek a régimódi csipeszek eszméletlen szépek,töredelmesen bevallom hogy most látok ilyet életemben először:)Szép lett a végeredmény is,de én lelki szemeim előtt látom ugyanezeket a lepkéket a szivárvány minden színében,a gyönyörű,színes-mintás papírjaiddal,ahogy rájuk esik a napfény a falon...olyan vidám lenne!:)

    VálaszTörlés
  4. Már megint zseniális vagy!!!!!Ki kellene találnom más jelzőket.:)
    Viszont,ha megkérdezhetem: hol lehet venni ilyen régimódi csipeszeket?????Már nagyon régóta fáj rájuk a fogam.Én bizony teregetésre vágyom a finom kertillatban,:)

    VálaszTörlés
  5. Èn sem làttam még ilyen csipeszeket, nagyon szèpek! Lelőhely? Tökèletes és szépséges pillangòkká lettek:) èn vszínűleg fellògatnám őket...

    VálaszTörlés
  6. Szuper!
    Én is vadásztam már ilyenre,de még sehol nem kaptam.

    VálaszTörlés
  7. Én is szeretnék ilyen ruhacsipeszt venni!!! Már régóta...

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok, köszönöm szépen mindenkinek :-) Lelőhely itt újonnan:
    http://www.opitec.hu/index.php?tm=545782
    de persze érdemes nézni használtakért online aukciós oldalakat is, már ilyeneken is láttam itt-ott...

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörűek! Köszi a lelőhely tippet is, mert élőben sajnos még én sem találkoztam ilyen csipeszekkel.

    VálaszTörlés
  10. Lenyűgöző! De mondd csak, hogy csinálod, hogy minden nap van bejegyzés, méghozzá mindig valami alkotással, mindig valami újdonsággal? :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szépek a lepkéid! Tényleg, hogy csinálod, hogy minden nap van fent valami fantasztikus ötlet a blogon? Lenyűgöző vagy!
    Ezt most találtam és rögtön eszembe jutott, hogy Te is ilyen csipeszből készítetted a lepkéidet, így gondoltam megosztom veled:
    http://www.intimateweddings.com/blog/diy-wedding-ideas-flower-girl-fairy/

    VálaszTörlés
  12. Jók azok a hangok, csak suttogjanak, csak ne nagyon válaszolj nekik hangosan. :-) Gyönyörűek a lefestett csipeszek már magukban is, hát még pillangóként.

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szépek!

    Én tescoban vettem, két éve, 299 Ft-ért 30 darabos kiszerelésben! Érdemes ott is körülnézni!

    VálaszTörlés
  14. Emerencia, köszönöm szépen, én is nagyon szép hetet kívánok neked!

    Hvivko, a lelőhelyet megírtam gyorsan még napközben, örülök, hogy neked is tetszenek :-)

    Hajnoc, igen, a színes papírokkkal is biztosan gyönyörűek lennének, csak gondoltam, nem jövök már egyfolytában a színes-mintás papírjaimmal, így is folyton csak ezekről írok :-)

    Mammka, én köszönöm ezt a jelzőt, nagyon tetszik :-) És persze, nem akartam lebecsülni a teregetést, a tavaszi-nyári kertben meg tényleg kifejezetten jó érzés még teregetni is, csak bevallom, teregetéshez beérem az egyszerűbb csipeszekkel is, ezeket megtartom alkotásra :-)

    Vivi, meg is fogom próbálni lógatni őket, igazad van!

    Latinka, amúgy nem is értem, miért ennyire lehetetlen kapni ezeket, hiszen ezerszer szebbek, mint a kommersz verziók... szerintem fogynának pedig rendesen.

    Réka, napközben megírtam, hol lehet őket venni, igaz, nem olcsók... szóval inkább talán használt-oldalon érdemes keresni ezeket.

    Kála, én régen még láttam őket egy-két áruházban, de már jó ideje sajnos nem, csak kreatív boltokban...

    Fxtina, hát nem is tudom, nem tudok ezek nélkül élni :-) De igazából az ötletek többsége nagyon gyors dolog, órákat ritkán tudok pepecselni bármivel is. De mindig muszáj csinálnom valamit, ez egy születési rendellenesség :-)

    Erzsébet, jaaaj, mennyire édes ez... nagyon köszönöm, hogy megosztottad!!

    Katuci, szerintem nekem már mindegy, úgysem néz senki sem normálisnak ezzel az alkotási mániával :-)

    Era, köszönöm... hát ez az, régebben még én is láttam, de sajnos nem vettem, most meg sehol sem látni már, csak kreatív boltokban, jó drágán. Ha esetleg látnál valahol, kérlek, írd meg!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megírom, természetesen, és küldök is egy csomaggal :)))

      Törlés
  15. Gyönyörűségesek, és igen, megnyugodhatsz, a csipeszek önmagukban is nagyon szépek! Látom, mindenkit a lelőhely izgat, szerintem hamarosan hiánycikk lesz! :) Nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  16. NAGYON szépen köszönöm az önzetlenségedet,hogy megosztottad a lelőhely titkát!!!!!Ebben is utolérhetetlen vagy::)♥
    MÁR HIÁNYCIKK a csipesz.:))))))

    VálaszTörlés
  17. Hankka, köszönöm szépen, ez megnyugtató, akkor nem csak én látom így... hajlamos vagyok minden alapanyagot csodaszépnek látni, még a vécépapír-gurigákat is, ugye :-)

    Mammka, nagyon szívesen, de úgy sajnálom, hogy már nincs... pedig délelőtt még úgy láttam, hogy volt! Érdemes figyelgetni az oldalt, egy-két héten belül szokták pótolni a készletet... De ha találok máshol, megírom mindenképpen!

    VálaszTörlés
  18. Kedves Levendulalány, nagyon szépek a lepkék és természetesen a csipeszek is. Annyit gondolkodtam már, hogy mekkora lakásotok lehet, amiben ez a sok remekmű elfér?... Vagy folyamatosan lecseréled őket, de akkor hova kerül a többi alkotásod? Van egy boltod ahol kiárusítod? Persze most nem a szezonális dolgokról beszélek, mert azok elférnek a padláson is. És a többi?
    Ha van ilyen boltod, kérlek szólj, mert a japán babákra nagyon vevő lennék. Ugyan beérném csak a zölddel is. És természetesen biztos találnék még több, nekem való dolgot is. Szép estét, Eszter

    VálaszTörlés
  19. Szia, Eszter! Ez egy jó kérdés, mert egyszerre valahogy sosincs elöl túl sok olyasmi, amit én készítettem. A karácsonyiak a padlásra kerülnek, igen, a gyerekeknek készítettek mindig játékban vannak (ez persze nem kevés), a többit pedig legtöbbször elajándékozom, mondjuk megtetszik az anyukámnak vagy valamelyik barátunknak... és persze karácsonykor sokat adtam saját kezűleg készített ajándékként is, mert szinte mindenkivel ez a megállapodásunk, hogy nem veszünk, hanem készítünk :-) szóval boltom sajnos nincs. A zöld baba alatt a zöld övesre gondolsz, ugye?

    VálaszTörlés
  20. fantasztikusak, imádom! bár bevallom: nekem nem lepkék, hanem szitakötők jutnak róluk eszembe.... :)

    VálaszTörlés
  21. Hajni, hát ööööö.... :-) Simán lehet, hogy tényleg inkább szitakötőkre hasonlítanak... de úgy látszik, a lepkéknek jobb a marketingje :-)

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok,
    itt is van csipesz. Igaz nagy kiszerelésben. Én vacillálok a rendelésen, csak kicsit sokallom a mennyiséget...
    http://www.rayher.hu/hun/index.php?page=termekek&id=6400500

    VálaszTörlés
  23. Szenzációsan kreatív vagy! És köszönöm a lelőhelytippeket is!

    VálaszTörlés