2012. január 28., szombat

Betegség pozitívumokkal


Mi az eredménye annak, ha az ember  bemegy dolgozni, még mielőtt teljesen meggyógyulna...? Az, hogy visszaesik, hát persze. Velem is ez történt, úgyhogy már megint az orrfolyás-gyengeség-láz Bermuda-háromszögében ragadtam. Pocsékság. De mivel próbálom mindenben a jó dolgokat nézni, most is tettem erre egy kísérletet, és megpróbáltam összegyűjteni mindazt, aminek így egy betegség kellős közepén örülhetek:

1. Legalább nem influenza.

2. Egy betegség mindig jó alkalom arra, hogy újra megnézzem a Büszkeség és balítélet-et (szigorúan a BBC-féle verziót), és izgatottan kivárjam a hat rész alatt, hogy Lizzie és Mr. Darcy vajon a 245. alkalommal is összejönnek-e végül?

3. Csodálatos habos kávékat kapok Tőle, még csodálatosabbakat, mint máskor... És úgy általában, ilyenkor még sokkal jobban vigyáz rám. Szeretem. Nagyon.

4. Anyukám hozott nekem a MüPa szuper könyvesboltjából álomszép mintás papírokat, de valami lélegzetelállítóan szépeket! Biztos, hogy hamarosan készítek belőlük valamit, már most tervezgethetem, hogy mi mindent.

5. A Nagyobbik nagy lelkesedéssel ápol, betakargat, vizet hoz, sütit szervíroz, és ami a legjobb: kis hűvös kezével simogatja a homlokomat, mert szerinte attól kisebb lesz a láz. Lehet, hogy ez nem pontosan így van, de akkor is olyan jólesik!

6. A Kisebbik viszont vonatos mesékkel szórakoztat. Minden mese máshogy kezdődik, de aztán Thomas mindegyikben majdnem beesik a szakadékba, de aztán mégsem, és ennek mindig örülhetünk.

7. Ilyenkor mindig rájövök, milyen kedvesek a kollégáim, mert hiányolnak, és remélem, nem csak a munka miatt...

8. Itthon vagyok napközben, és rácsodálkozom, mennyire gyönyörűen süt a nap. Hihetetlen, de bent, abban a nagy szürke irodaházban ez egyáltalán nem tűnik fel. Ráadásul a nyáron kifestett nappalink ilyenkor olyan szép, hogy mindig megdicsérem magunkat a színválasztásért :-)

9. Kedves leveleket és kommenteket kapok tőletek - köszönöm mindet, nem is hiszitek, milyen öröm őket olvasni!

10. Andi barátunktól kaptam egy cserép sárga tulipánt... ettől az egyetlen dologtól tavasz lett a nappaliban, érzem, hogy már tényleg visszaszámolunk, akkor is, ha kint havas a fű, és óriási cidrit ígérgetnek a jövő hétre.

11. Igaz, nagyon folyik az orrom, és fááááj is, viszont illatos a zsepi. Levendulás :-)

12. Visszatérve ismét Rá: hihetetlen, de olyan férjem van, aki szereti nézni a Gilmore Girls-t. Esténként bevackolunk, és nézzük, és közben majszolunk ezt-azt. Betegség közben nem kell törődni a kalóriákkal, ugye? És a Gilmore lányok is folyton esznek :-)

13. Betegség közben észrevettem, hogy délutánonként még sokkal nagyobb öröm viszontlátni az oviból hazatérő kicsikéimet, mint egyébként. Olyan szépek, kicsik-nagyok és édesek...

14. És végül összekapargattam egy kis erőt, és sütöttem csokis-mogyoróvajas kekszet, a legendás Baked kávézó specialitását New Yorkból. A receptet nem másolom be, de itt megtalálhatjátok. Elsőre nem estem tőle hanyatt, de pár óra állás után egészen más dimenziókba emelkedett, és azóta ezen élek, fantasztikusan és hizlalóan finom! Jó, jó, nem túl sok benne a vitamin, de boldogsághormon annál több. És mi kellene leginkább egy betegség mellé? Ugye, hogy ez? :-)







14 megjegyzés:

  1. Évi, hihetetlen vagy: lázas betegen is képes vagy több pontos poszttal jelentkezni. Hagyd, hogy picit kényesztessenek, hogy mihamarabb teljesen meggyógyuhass végre! Pihenj, relaxálj, töltődj!

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást :)) Annyira édes amit írtál :))

    VálaszTörlés
  3. Szeretem olvasni a bejegyzéseidet, mert megfogalmazod és kimondod azokat a dolgokat, amik mellett a rohanó hétköznapokon elmegyünk. Nálad mindig lassítok, megállok, és végiggondolom, hogy mennyire igaz, amit írsz. Mintha egy könyvet lapoznék fel, ami kikapcsol, feltölt energiával, érzésekkel, újra erőt, lendületet ad. :) Ha ilyen szerető, gondoskodó család vesz körül, még a gyógyulás is gyorsabban megy! Jobbulást, és kíváncsian várom majd a gyönyörű mintás papírokat! :)

    VálaszTörlés
  4. Remélem gyorsan meggyógyulsz! A múlt héten én is ezt játszottam 7 napon keresztül. Egy álom volt lázasan, majd meghalva dolgozni, de aztán egyik napról a másikra jobb lett, bár előtte való nap ezt még el nem voltam képes hinni:) Áruld el nekem melyik adón meg a Szívek szállodája?! Imádom, és az én férjem is odáig van érte:)
    Jobbulást!!!:)

    VálaszTörlés
  5. Most aztán valóban csak akkor menjél vissza dolgozni, ha már teljesen meggyógyúltál! Addig pedig élvezd a családod kényeztetését!
    Mielőbbi gyógyulást kívánok neked!

    VálaszTörlés
  6. Én hasonlòan, betegségből majdnem jòl utàn visszaesve:(
    Jobbulàst és sok-sok Szeretetenergiàt Neked!

    VálaszTörlés
  7. Én tiszta szívemből hiszem hogy csak azok az igazán boldog emberek akik a kevésbé jó dolgokban is meglátják a szépet,a jót.Szeretem hogy Te egy ilyen ember vagy!És igen,a nap gyönyörűen sütött ma is,a tulipánnál nincs is szebb virág a világon(én is majdnem elcsábultam ma egy cserepes példánynál de aztán a kulcsvirágot választottam,annak az illatát imádom)a Gilmore Girls pedig alapmű!!!Már nem is tudom hányszor láttam de még mindig képes vagyok sírni rajta!:)
    Pihenj sokat és hagyd hogy mindenki Téged kényeztessen!Ha pedig meggyógyultál gyere vissza ide közénk,mert minket Te kényeztetsz el ezzel a sok remek ötlettel,recepttel és a rengeteg sok szeretettel ami minden sorodon átjön.:)

    VálaszTörlés
  8. Jobbulást neked és le a kalappal, hogy még így betegen is képes vagy ilyen édes bejegyzést írni :) Minden nap a te blogoddal kezdek, mindig várakozással tölt el, hogy vajon ma milyen kreatív hasznos dologgal lepsz meg bennünket :)
    A Szívek szállodája tényleg alapmű :D az összes évad megvan dvd-n, ha 4 kezem lenne, se tudnám megszámolni, hogy hányszor láttam már :D Amúgy a Viasat3-on még adják, ha jól láttam :)

    VálaszTörlés
  9. Méz és feketeretek, fokhagyma. Nálunk ez vált be, mint természetes immunerősítő. No meg a C-vitamin tripla dózisban. Gyógyulj meg mihamarabb!!!

    VálaszTörlés
  10. Hvivko, édes vagy, hogy aggódsz, de látod, máris jobban vagyok ettől a sok kedves kommenttől, kifejezetten jót tett, hogy írtam mára bejegyzést :-)

    Tinike, nagyon köszönöm :-)

    Hankka, köszönöm... annyira jó érzés, hogy így látod. De nem is az én érdemem, hanem a családomé, hogy mellettük még betegnek is jó lenni! És már most tudom, mi lesz az első dolog az új papírokból :-)

    Mézeskalács, egy hétig?? Hogy bírtad? Egy hősnő vagy, de igazán... remélem, holnapra én is arra ébredek, hogy máris jobb, ez csodás lenne :-) Anyukám infója, hogy a Viasaton megy, de lentebb Csibe is megírta, bár én bevallom, DVD-n nézem, ennek egyszerűen muszáj meglennie :-)

    Éva, nagyon köszönöm a kedvességedet, szívből remélem, hogy hamarosan jön ez a gyógyulás...

    Drága Vivi, akkor neked is nagyon-nagyon gyors gyógyulást, vigyázz magadra, pihenj és regenerálódj! Puszillak!

    Hajnoc, ettől úgy meghatódtam, hát szép dolog elérzékenyíteni egy náthás beteget? :-) Köszönöm, olyan kedves vagy! A kulcsvirág milyen? Utána kell néznem, szeretem az illatos virágokat...

    Halimano, köszönöm szépen! :-)

    Csibe, köszönöm, és remélem, még sok-sok reggel indul így... Igen, igen, az egyik legalapabb alapmű, imádom, nekem is az összes évad megvan :-)

    Ágnes, köszi a tippet, igyekszem, a fokhagyma már meg is volt, sűrű itthon a levegő :-)

    VálaszTörlés
  11. Évi,a kulcsvirágot biztos ismered,a "rendes" neve jácint,csak mifelénk így hívják és én jobban szeretem így szólítani...a nagymamám virágoskertjében mindig rengeteg volt ebből a virágból,csokorszám vittem haza ha meglátogattuk.Ő már sajnos nincs köztünk de ez a virág mindig Rá emlékeztet,azért is ilyen kedves a szívemnek.:)

    VálaszTörlés
  12. Kedves Levendulalány!
    Ilyen gondos ápolás mellett biztos 1-2-re meggyógyulsz! Tudtad hogy a fahéjnak fertőtlenítő hatása is van? A mézes fahéjas tea nekem be szokott válni. Hóvirágos- sáfrányos- tulipános- levendulás napsugár-cirógatós jobbulást kívánunk! Erzsi és Huni

    VálaszTörlés
  13. Hajnoc, akkor így már értem, igen, a jácintot imádom én is, az az illat egyszerűen utolérhetetlen. És ez olyan szép, amikor így kötődik valakihez vagy emlékhez egy illat...

    Erzsi és Huni, ezt nem tudtam, köszönöm szépen a tippet! A jókívánság rám fér, még mindig nem vagyok 100 %-os, de a közérzetem szerencsére nagyon jó :-)

    VálaszTörlés